Odgojna skupina Teddy Bears iz vrtića Dubovac sudjelovala je tijekom ove pedagoške godine u eTwinning projektu pod nazivom Wolf's Intercultural Adventures. Autor projekta je odgojiteljica dječjeg vrtića iz Grčke, a suautor odgojiteljica dječjeg vrtića iz Španjolske. Projekt je, u skupini Teddy Bears, provodila pedagoginja uz podršku matičnih odgojiteljica.
Koristeći seriju slikovnica „Vuk koji je…“ francuske autorice Orianne Lallemad, njegovala se ljubav prema čitanju te na kreativan način promoviralo učenje engleskog jezika u vrtiću. Kroz ovaj projekt nastojalo se kreirati višejezično okruženje u kojem su djeca razvijala pozitivan stav prema jezicima i kulturama različitim od njihove vlastite. Također, djeca su razvijala empatiju, upoznala osnovne matematičke pojmove, algoritamski i računalni način razmišljanja kroz osnovne robotske aktivnosti, stjecala socijalne i komunikacijske vještine, vještine digitalne pismenosti i utvrđivala vokabular engleskog jezika. Svaka slikovnica nosila je sa sobom poruke poput važnosti prijateljstva, vjere u sebe i svoje mogućnosti i sl.
Kroz inicijalne aktivnosti na početku projekta djeca su odlučila da će se vuk koji je glavni lik zvati Roko pa je naziv projekta prilagođen i preimenovan u Avanture vuka Roka. Vuk Roko je Teddy Bearsima poslao pismo kojim je najavio da će biti čest gost u njihovoj skupini. Djeca kroz razgovor zamišljaju vuka (je li dobar ili loš, gdje živi, tko su mu prijatelji, što voli raditi) te svoj doživljaj vuka izražavaju kroz crtež.
Slikovnicom „Vuk koji je želio ići u školu“ (The Wolf who wanted to go to school) započinje uvođenje u temu polaska u školu. Djeca zamišljaju svoju školu iz snova te ju podijeljeni u parove grade lego kockama, držeći se pritom za ruke kako bi zadatak bio zahtjevniji.
U STEM aktivnosti Wolf's Code Week Challenge, djeca upoznaju osnove programiranja uz pomoć robota i izrađene tematske podloge.
Interaktivna ploča iskorištena je za čitanje slikovnice „Vuk koji je želio biti druge boje“ (The Wolf who wanted to change his color) te je djeci prikazana e-slikovnica na engleskom jeziku. Nakon čitanja i analize priče, uslijedila je društvena igra Crack the color code u kojoj su djeca bojala vuka uz asistenciju digitalne tehnologije.
U slobodnoj igri djeci su ponuđeni poticaji povezani s temom projekta poput izrađenih memory kartica, kodiranja na papiru, labirinta te vizualnih poticaja Days in Week i Numbers.
Slikovnica „Vuk koji je ovladao svojim osjećajima“ (The Wolf who wanted to master his emotions) nadograđena je izradom emociometra How do I feel te poticanjem djece na korištenje istog.
U predblagdansko vrijeme djeca su vuku Roku izrađivala božićne čestitke u sklopu aktivnosti Christmas e-cards exchange, a vuk ih je nagradio pismom zahvale i novim igračkama.
Nakon čitanja priče „Vuk koji je htio obići svijet“ (The Wolf who wanted to travel the world) te razgovora o poznatim svjetskim građevinama i znamenitostima, provedena je aktivnost The Wolf in our country/city koja je uključivala razgovor o znamenitostima na području grada Karlovca te likovnu aktivnost „Vuk Roko u Karlovcu“. Tehnikom akvarela i flomastera djeca su se likovno izražavala smještajući vučića Roka u poznate karlovačke znamenitosti poput Starog grada Dubovca, Glazbenog paviljona, Zorin doma i dr.
Dokazi o provedenim aktivnostima redovito su evidentirane u ESEP platformu European School Education Platform) kojoj pristup imaju isključivo odgojno-obrazovni djelatnici zaposleni u ustanovama zemalja članica EU. Materijalima u konkretnom projektu pristup imaju isključivo odgojno-obrazovni djelatnici uključeni u projekt. Roditelji su o tijeku projekta informirani putem oglasne ploče.